MASSUZA SESSIES

DUUR VAN EEN SESSIE

Massuza sessies zijn te boeken voor 50, 75 en 90 minuten. Tijdens alle sessies masseer ik je rug, nek, schedel, schouders, armen en handen. Bij de 75 minuten sessie zal ik desgewenst ook je benen en voeten masseren. Wanneer je kiest voor anderhalf uur kunnen we verder uitbreiden zoals jij wilt, of wat zich onder mijn handen aandient. Denk hierbij aan een gezichtsmassage of de voorzijde van je bovenlichaam. Of ik zal nog verder intunen op bepaalde gebieden, zoals onderrug of nek.

Een Massuza sessie is altijd op maat ingericht naar jouw behoefte en dat van je lichaam.

TARIEVEN

Massuza sessie 50 minuten - €50
Massuza sessie 75 minuten - €75
Massuza sessie 90 minuten - €85

 

Massuza Maternity sessie 90 minuten - €90 
(voor zwangere vrouwen in hun tweede of derde trimester)

 

Massuza drie maanden programma - €495

 

Massuza cadeaubonnen beschikbaar voor ieder gewenst bedrag

cadeaubon.jpg

PRAKTISCH

DUUR VAN EEN WORKOUT

De workouts bij Massuza duren een half uur. Tijdens dit half uur gaan we flink aan slag en houden we de intensiteit hoog.

TARIEVEN

Proefles - €35,00

wanneer je een traject aangaat is de proefles gratis
 

Massuza personal training trajecten:

Tien weken op basis van 1 x per week - €350
Tien weken op basis van 2 x per week - €650

Tien weken op basis van 3 x per week - €925

Op basis van jouw persoonlijke wensen en mogelijkheden kunnen we

ook een mooi pakket samenstellen dat bestaat uit trainingen en Massuza

massage sessies

-prijzen zijn inclusief 21% BTW, zakelijk factuur is mogelijk-

 

TUINSTUDIO.JPG
LOCATIE

De personal training sessies vinden plaats in mijn tuinstudio in  Vijfhuizen. Vijfhuizen is goed te bereiken met OV en mocht je met de auto komen dan kun je deze altijd parkeren op mijn oprit.

Massuza Body & Soul Studio

Voorgracht 13

2141NV Vijfhuizen

(ingang via oprit)

EERSTE MASSUZA TRAINING

Tijdens de eerste training laat ik je kennismaken met de kettlebell en gaan we een lekker pittige workout doen die passend doch uitdagend is voor jou. Belangrijk deze eerste keer is om vast te stellen of deze vorm van training wat voor jou is. Je hoeft niets speciaals mee te nemen. We trainen zo veel mogelijk op blote voeten (tenzij het weer dit echt niet toelaat) en sieraden laat je bij voorkeur zo veel mogelijk thuis (ringen moeten af).